تأمین زیرساخت‌های لازم برای واحدهای مسکن ملی ایلام در آستانه بهره‌برداری

سرویس ایلام - معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در جلسه شورای تأمین مسکن ملی استان عنوان کرد: تعداد زیادی از پروژه های مسکن ملی در مراحل نهایی تکمیل هستند و لازم است زیرساخت‌های این پروژه ها از قبل آماده باشد تا در زمان بهره برداری دچار مشکل نگردد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سعید هژبری گفت: پروژه های ۱۶۰ واحدی بلوار دانشجوی ایلام، ۱۲۸ واحدی دره شهر، ۳۲ واحدی شهر ایوان و ۶۳۰ واحدی تپه ماهور شهر ایلام در اولویت تکمیل و بهره برداری در آینده نزدیک هستند که باید تدابیر لازم برای اجرای زیرساخت‌های آب و فاضلاب، برق، گاز و شبکه های مخابراتی در خصوص این پروژه ها اندیشیده شود.

وی افزود: مجموعه ۱۰۸۸ واحدی پارک کوثر ایلام یکی از بزرگ ترین سایت‌های نهضت ملی مسکن است که برای اجرای پروژه و فعالیت پیمانکاران نیاز به شبکه آب و برق موقت داریم و برای اجرای این شبکه ها دستورات لازم صادر و مقرر شد مطابق برنامه زمانبندی دستگاه‌های خدمت‌رسان نسبت به اجرای زیرساخت‌ها اقدام کنند.

معاون استاندار ایلام عنوان کرد: در پایان تیرماه و پایان شهریورماه بخشی از پروژه های نهضت ملی مسکن در صورتی که متقاضیان نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند آماده تحویل به مردم است.

هژبری یادآور شد: پروژه های خوبی در حوزه نهضت ملی مسکن در استان شروع شده و برای اینکه این پروژه ها در موعد مقرر به بهره برداری برسند، به مردم شریف استان ایلام توصیه می کنیم که نسبت به پرداخت اقساط خود بموقع اقدام کنند.

وی گفت: در این جلسه برای پروژه‌های فوق‌الذکر زمان‌بندی اجرای زیرساخت‌ها تهیه و به دستگاه‌های خدمت‌رسان ابلاغ شد و همه دستگاه‌ها موظف شدند نسبت به اجرای مصوبات این جلسه اقدام کنند.

کد خبر 2769639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha