بررسی مسائل و اقدامات دولت عراق در حوزه های خدماتی و عمرانی در دیدار رئیس اقلیم کردستان با نخست وزیر عراق

سرویس عراق و اقلیم کردستان- نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان و هیئت همراه او  شنبه 8 اردیبهشت 1403، در بغداد با محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق دیدار کرد.

به گزارش کردپرس به نقل از کانال تلگرامی دفتر رسانه ای نخست وزیر عراق، در این دیدار با توجه به آنچه که در برنامه دولت محمد شیاع السودانی درخصوص بهبود اوضاع خدماتی و معیشتی شهروندان در سراسر کشور آمده است، برجستەترین پروندەها، مسائل و اقدامات دولت عراق در حوزەهای خدماتی و عمرانی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این دیدار همچنین بر ادامه گفتگوهای سازنده درخصوص  مسائل مشترک بین دولت های فدرال و اقلیم کردستان تاکید شد و بسیاری از موضوعات سیاسی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دو طرف بر اهمیت ادامه حمایت از تلاش‌های داخلی و خارجی و کار دولت و تقویت روابط بین بغداد و اربیل، مسئله ای  که نیازمند تلاش هماهنگ همه نیروهای سیاسی در این راستا است، تاکید کردند.

نخست وزیر عراق در این دیدار سفرهای رئیس اقلیم کردستان  به بغداد را گامی مثبت برای حل همه مسائل مشترک دانست.

رئیس اقلیم کردستان نیز در این دیدار به نوبه خود از اقدامات نخست وزیرعراق و تاکید وی بر تداوم دیدار و گفتگو هایش با نیروهای مختلف ملی به نحوی که به تقویت ثبات سیاسی در کشور  بیانجامد، قدردانی کرد.

کد خبر 2769849

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha