مسرور بارزانی: حمله به زیرساخت اقتصادی اقلیم کردستان به همه شهروندان عراق آسیب می‌رساند

سرویس عراق و اقلیم کردستان- نخست وزیر اقلیم کردستان، تاکید کرد که حمله به زیرساخت اقتصادی اقلیم کردستان به همه شهروندان عراق آسیب می‌رساند و لازم است که به آن پایان داده شود.

به گزارش کردپرس به نقل از کردستان 24، مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم کردستان، روز پنجشنبه ٢ مه، از زیاد علی فاضل، وزیر برق عراق فدرال، استقبال کرد. 

در این دیدار درباره فعالیت و طرح‌ها و اصلاحات در بخش برق و ضرورت تداوم هماهنگی بین دولت اقلیم کردستان و دولت فدرال در راستای بهبود وضعیت برق، گفت‌وگو شد. 

نخست وزیر اقلیم کردستان، حمله اخیر به میدان گازی کورمور را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد که حمله به زیرساخت اقتصادی اقلیم کردستان به همه شهروندان عراق آسیب می‌رساند و لازم است که به آن پایان داده شود و از تکرار آن ممانعت شود. 

نخست وزیر همچنین در راستای توسعه زیرساخت انرژی، آمادگی اقلیم کردستان را برای همکاری و هماهنگی‌های لازم با دولت فدرال اعلام کرد، به طوریکه هر اقدام و اجرای هر طرحی فقط از طریق نهادهای رسمی دولت اقلیم کردستان، انجام گیرد. 

وزیر برق عراق نیز هماهنگی‌های مطلوب بین وزارت برق اقلیم کردستان و وزارت برق فدرالی را در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان ستود و آن را هدف مشترک خواند. 

کد خبر 2770077

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha