جوان ارومیه ای به ٣ نفر دیگر جان دوباره بخشید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: اعضای بدن فرزند دو همکار دانشگاه علوم پزشکی ارومیه نجات بخش ٣بیمار نیازمند پیوند گردید .

به گزارش کردپرس، دکتر محمد امین ولی زاد در این باره اظهار کرد: دو کلیه و کبد جانبخش گرانقدر شادروان امیر محمودی فرزند غلامرضا محمودی و فاطمه قاضی لو از همکاران بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی ارومیه که دچار مرگ مغزی شده بود، نجات بخش ٣ بیمار نیازمند پیوند شد.

او ادامه داد: در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر آن مرحوم که صبح جمعه در باغ رضوان ارومیه انجام گرفت همکاران واحد فراهم آوری اعضای پیوندی و همچنین روابط عمومی دانشگاه حضور داشتند .

دکتر ولی زاد با اشاره به اینکه عمل اهدای عضو در کرج صورت گرفته بود، طی پیامی ضمن عرض تسلیت به خانواده های این دو همکار گرانقدر دانشگاه از رضایت آنان بر اهدای اعضای بدن عزیزشان تشکر کرد و گفت:  این اقدام را نشان از روح بزرگ و نوع دوستی دانسته و آن را الگویی برای ترویج فرهنگ اهداء عضو  در جامعه عنوان نمود که علاوه بر اجر معنوی و رضایت خداوند متعال سبب استمرار حیات در وجود افراد دیگر می گردد .

جان‌بخش، امیر محمودی متولد سیزدهم خرداد ۱۳۷۷ بود که در شهر کرج دچار مرگ مغزی شده و والدین وی اجازه اهدا اعضایش را دادند.

کد خبر 2770115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha