نچیروان بارزانی: شرف دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران را یافتم

سرویس عراق و اقلیم کردستان- رئیس اقلیم کردستان پس از دیدار با رهبر انقلاب، در تویتی نوشت: شرف دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران آیت اللە العظما سید علی خامنەای را در تهران یافتم.

بە گزارش کردپرس، نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان در جریان سفر بە تهران، پس از دیدار با رهبر انقلاب اسلامی، در صفحە شخصی خود در شبکه اجتماعی تویتر، پیامی منتشر کرد و نوشت: شرف دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران آیت اللە العظما سید علی خامنەای را در تهران یافتم.

بارزانی همچنین نوشتە است: در این دیدار، بر آمادگی و خواست عراق و اقلیم کردستان برای پیشبرد روابط  با جمهوری اسلامی ایران در همه زمینەها تأکید کردیم.

 علیرغم گذشت ساعت ها  از دیدار فوق،  تاکنون سایت رهبر جمهوری اسلامی  برخلاف رویه های معمول هیچ توضیحی در خصوص محورهای  دیدار رئیس اقلیم کردستان و مقام معظم رهبری ارائه ننموده و فقط به انتشار خبر و تصویر دیدار بسنده کرده است.

شایان ذکر است روز یکشبنە 5/ 5/ 2024 نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان وارد تهران شد و پس از دیدار با رئیس جمهور ایران، به  دیدار رهبر انقلاب و وزیر امور خارجە  رفت و در چارچوب برنامەهای سفر خود با رئیس مجلس شورای اسلامی نیز دیدار خواهد کرد.

کد خبر 2770205

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha