آب شرب پایدار بیش از ١٢ هزار نفر در مهاباد تامین می شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: با اتمام طرح آبرسانی به شهر مهاباد، آب شرب بهداشتی و پایدار ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر از جمعیت این شهر تامین می شود.

به گزارش کردپرس، محمداشرفی با بیان اینکه این طرح در حال حاضر از ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است، اظهارکرد: با توجه به حجم عملیات در دست اجرا و پیشرفت فیزیکی طرح، پیش بینی می شود عملیات اجرایی آن تا پایان سال جاری اتمام و در مدار بهره برداری قرار گیرد.

او  احداث مخزن ۲هزار مترمکعبی، اجرای خط انتقال رفت و برگشت مخزن، ایستگاه پمپاژ و اتاقک شیرآلات، تکمیل طرح آبرسانی شهر مهاباد و مخزن باغ فردوس، دیوارکشی و محوطه سازی مخزن باغ فردوس و مخزن  کانی صوفی رشید را از جمله عملیات پیش بینی شده در اجرای این طرح برشمرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی طرح لوله گذاری خطوط انتقال آب مساکن مهر سیدآباد و مکریان را دیگر طرح در دست اجرا در شهر مهاباد اعلام کرد و افزود: در اجرای این طرح عملیات لوله گذاری در سایزهای مختلف و اجرای حوضچه شیرآلات پیش بینی شده است.

اشرافی گفت: با اتمام این طرح در سال جاری، آب شرب ۴۴۰خانوار ساکن در مساکن مهر شهر مهاباد با ۱۶هزار نفر جمعیت تامین خواهد شد.

کد خبر 2770295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha