مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان کردستان منصوب شد

سرویس کردستان - حجت‌الاسلام برومند رازیانی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان منصوب شد.

به گزارش کرد پرس، حجت‌الاسلام برومند رازیانی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان منصوب و جایگزین حجت‌الاسلام احمد حاتمیان شد.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کردستان پیش از این معاون مرکز خدمات حوزه علمیه استان و مدیریت تبلیغات اسلامی شهرستان‌های بانه، مریوان و سقز را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

بیش از 21سال تبلیغ، مدیریت مراکز فرهنگی و تدریس در حوزه‌های علمیه و مراکز آموزشی و فعالیت موفق در حوزه تقریب و توسعه وحدت اسلامی از دیگر سوابق کاری حجت‌الاسلام رازیانی است که از امروز رسماً مسئولیت این سازمان را در کردستان برعهده می‌گیرد.

تبلیغ دینی مورد توجه ویژه قرار گیرد

نماینده ولی‌فقیه در کردستان نیز در این مراسم بر توجه ویژه به واژه تبلیغ و مبلغان در این استان تاکید کرد و اظهار کرد: سازمان تبلیغات بازوی خوبی برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی در استان است.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی با بیان اینکه اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به مبلغان و روحانیت شیعه و سنی سرلوحه کارمان است، افزود: معظم‌له فرموده علاوه بر طرح‌ها و اقدامات، به تاثیرگذاری کارها نیز توجه بسیار شود، که یکی از این کارها تاثیرگذاری در حوزه سازمان تبلیغات بوده که امیدواریم با شتاب بیشتری پیش برود.

وی ادامه داد: امیدوارم همه ما از فرصت مسئولیت در راستای رضایت‌مندی حق‌تعالی و رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

کد خبر 27771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha