کالاهای اساسی از طریق فروشگاه‌های معتبر  در کردستان توزیع می‌شود

سرویس کردستان - رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با اشاره به اینکه  کالاهای اساسی در ایام پایانی سال از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و دیگر فروشگاه های معتبر در استان توزیع می‌شود، گفت: برخی از کالاها هم به طور هوشمند و از طریق سایت بازرگام توزیع می‌شود تا از تشکیل صف جلوگیری شود.

به گزارش کرد پرس، پیمان اسکندری در جلسه قرارگاه امنیت غذایی که با حضور مدیران فروشگاه های زنجیره‌ای استان در سنندج تشکیل شد، گفت: با توجه به تصمیم هایی که گرفته شده بیشتر کالاها از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع کالاهای اساسی توزیع می شوند.

وی با اشاره به اینکه سیاست گذار و ناظر توزیع کالای اساسی در استان سازمان جهاد کشاورزی است، اظهار کرد: از امروز تا ۲۰ فروردین در وضعیت آماده‌باش هستیم تا بازاری آرام را برای مردم ایجاد کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان افزود: انتظار می رود فروشگاه‌های زنجیره‌ای موجود در استان از طریق شبکه مرکزی خود نسبت به جذب حداکثری کالاهای اساسی اقدام کنند.

اسکندری ادامه داد: علاوه بر ایام عید، ماه مبارک رمضان را هم در پیش داریم لذا نظارت بر کالاهای اساسی هم باید با دقت بیشتری انجام شود و بی شک با سودجویان و گرانفروشان بشدت برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای این ایام کالاهای اساسی از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود، یادآور شد: از مالکان فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کشور برای سرمایه‌گذاری در بخش تولید دعوت خواهیم کرد تا تولیدکننده کالاهای اساسی هم چون روغن و شکر را در استان داشته باشیم.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کردستان نیز در این جلسه بیان کرد: در حال توزیع برنج تایلندی به قیمت هر کیسه یک میلیون و ۲۵۰ هزار ریال، برنج هندی هر کیسه ۱۰ کیلویی به قیمت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال هستیم.

شهریار حنیفی گفت: ۲۵۰ تن شکر، ۳۱۰ تن قند، ۳۶۰ تن مرغ منجمد و ۳۱۰ تن گوشت قرمز منجمد سهمیه استان است که در حال توزیع آنها هستیم.

کد خبر 27845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha