تمامی جایگاه‌های عرضه نفتی کردستان آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی

سرویس کردستان- مدير شركت ملي پخش فراورده‌هاي نفتي منطقه كردستان گفت: تمامی جایگاه‌های عرضه نفتی آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

به گزارش کرد پرس ، فریدون یاسمی در دیدار با معاون عمرانی استانداری کردستان از آمادگی کلیه جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی این منطقه که در مسیر تردد زائرین اربعین حسینی قرار دارند، خبرداد و اظهار کرد: این منطقه به عنوان منطقه معین آمادگی کافی و لازم را برای ارائه خدمت‌رسانی به زائرین اربعین که در مسیرهای سقز- دیواندره، سنندج - کامیاران – کرمانشاه و زنجان- بیجا تردد دارند را دارد.

وی خاطرنشان کرد: با تمامی روسای نواحی و مالکین جایگاههای عرضه نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده است تا نسبت به تامین و توزیع مطلوب سوخت این جایگاه‌ها که درمسیر زائرین قرارد دارند، اقدام نمایند.

وی با اشاره به بازدید بازرسان این شرکت برای کنترل کمی و کیفی وضعیت سوخت‌رسانی جایگاههای عرضه و برگزاری جلسه با مالکین مجاری عرضه منطقه افزود: 12 اکیپ بازرسی شرکت تمهیدات و بررسی‌های لازم، در راستای ارائه خدمات شایسته و تامین به موقع سوخت جایگاه‌ها را مورد تاکید قرار داده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان اعلام کرد: این اکیپ‌هاکارت‌های اضطراری نیز برای سوخت‌گیری مطمئن و بدون مشکل اتوبوس‌های زائرین در اختیار جایگاه‌داران قرار می‌دهند.

یاسمی در ادامه به هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد اقامه نماز استان برای هماهنگی و اطلاع‌رسانی کامل به زائرین سید و سالار شهیدان اشاره و بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از نمازخانه‌های کلیه جایگاههای بین راهی بازدید و نسبت به رفع نواقص موجود اقدام لازم صورت گرفته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان همچنین به نصب برچسب شماره تلفن‌های پاسخگویی منطقه، سامانه 09627 و کشیک منطقه در مجاری عرضه برای دریافت نظرات و انعکاس بروز مشکلات احتمالی در جایگاههای سوخت استان اشاره کرد و افزود: خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی مایه افتخار و عزت ما است و امیدواریم امسال نیز همچون سال‌های گذشته، سوخت رسانی به زائرین اربعین حسینی به صورت روان و بی‌دغدغه انجام شود.

کد خبر 88562

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha