آقای استاندار لطفا روانسر را تعطیل کنید / شهاب مارابی*

سرویس کرمانشاه- « با تعطیلی شهرستانهای پاوه و جوانرود سیستم اداری و کارهای بانکی و مالی و ... این دو شهرستان نیز بر دوش روانسر افتاده است و جغرافیای روانسر نیز چنان تعریف گشته که با تردد شهرستانهای بحران زده از داخل این شهر، به گسترش فاجعه بار بحران کرونا دامن زده می شود.»

استاندار محترم و تلاشگر کرمانشاه شاید به دید شما و نماینده محترم نیاید! اما بدانید؟! اکنون با تعطیلی دو شهرستان پاوه و جوانرود، کلیه کارهای اداری و سیستماتیک منطقه از طریق مراجعه به شهرستان روانسر _ که دروازه اورامانات و بازوی نظام و جغرافیای استراتژیکی برای زندگی مردم بوده و هست_ صورت می گیرد. شاید از لحاظ آمار تلفات زیاد به چشم نیاید ولی روانسر تنها نقطه دسترسی و نزدیک رفاه حال مردم آن دو شهر محسوب می گردد و اگر فاجعه ای رخ دهد چه کسی جوابگوی عقلانی و وجدانی این مردم خواهد بود؟
فاجعه، فاجعه است! چه بیماری، حوادث و یا بلای ناگهانی، و باید مدیریت شود. باید بعنوان فردی از این جامعه متذکر شوم که اشتباه استراتژیک و فاحش را از خود سلب نمائید و به کمک مردمی بشتابید؛ مردمی که در حوزه سلامت و بهداشت هنوز از امکانات حداقلی برخوردارند.
بزرگان و مدیران و مسولین استانی و شهرستانی، انتظار مردم این است، حال که توسعه و بودجه نیست، حداقل کار ممکن برای سلامت و تندرستی و برون رفت از این بحران انجام شود. کرونا ویروس منحوسی است که دنیا را فلج نموده و ما نیز مستثنی از این قاعده نبوده ایم چون جغرافیای ما چنان تعریف گشته که با تردد شهرستانهای بحران زده از داخل این شهر باعث و بانی افزایش تردد می شود و با بودن دست فروشان فراوان می تواند پیش زمینه فراهم آمدن هر مسئله و بیماری باشد.
با تعطیلی شهرستانهای پاوه و جوانرود سیستم اداری و کارهای بانکی و مالی و ... این دو شهرستان نیز بر دوش روانسر افتاده است. انشاالله با تصمیم صحیح خود و مطرح نمودن در ستاد کرونا، ادارات شهرستان روانسر _با حدود ۲۴نفر فوتی و بیماران بسیار زیاد کرونایی
- را هم مانند بقیه شهرستان های بحرانی، تعطیل نماید.
و در آخر از دادستان مردمی ,محترم و تلاشگر عاجزانه خواهشمندم که بازدید میدانی از سطح ادارات و یا استعلام از آنان را بعنوان مدعی العموم در صورت امکان ورود پیدا نموده و در تصمیمات عام المنفعه برای رضای خدا و دلگرمی بیشتر مردم تصمیمی اتخاذ نمایند .

* فعال اقتصادی، اجتماعی و مدیر عامل مجمع خبرگان کشاورزی شهرستان روانسر

کد خبر 97

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha