اولویت توزیع عادلانه اعتبارات و ترميم شاخص های توسعه‌ در آذربايجان غربی

سرویس آذربايجان غربی- رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان توزيع آذربايجان غربی گفت: توزیع عادلانه اعتبارات و ترميم شاخص های توسعه‌ای شهرستان‌هايی كه شاخص آنها از ميزان سرانه كشوري در سطح كمتري قرار دارند، در اولويت كاری سازمان است.

به گزارش کردپرس، جلسه تعاملي با فرمانداران شهرستان‌هاي استان در خصوص نحوه توزيع اعتبارات سال ۱۴۰۰ امروز با حضور ناصر حضرتي رئيس سازمان و فرمانداران شهرستان‌هاي استان و همچنين معاونين هماهنگي برنامه و بودجه و توسعه و برنامه ريزي سازمان و نيز برخي از كارشناسان اين معاونت‌ها به صورت مجازي برگزار گرديد.

در اين جلسه ناصر حضرتي با بيان كلياتي از قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و جزئيات اعتبارات ابلاغي، مباني و اولويت هاي در نظر گرفته شده در نحوه توزيع اعتبارات بر اساس مدل ارائه شده براي شهرستان‌ها را تشريح كرد.

او با اشاره به متن قانون استفاده متوازن از امكانات كشور و توزيع عادلانه و رفع تبعيض و ارتقاي سطح مناطق كمترتوسعه يافته و تحقق پيشرفت و عدالت گفت: توزيع عادلانه اعتبارات و ترميم شاخص هاي توسعه‌اي شهرستان‌هايي كه شاخص آنها از ميزان سرانه كشوري در سطح كمتري قرار دارند، از مهمترين مسائلي است كه سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان آن را در اولويت كاري خود قرار داده است.

رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي تأكيد كرد: توسعه پايدار، متوازن و همه‌جانبه از مهمترين اهداف سازمان براي توسعه استان است.

حضرتی گفت: با جمع‌بندي پيشنهادات و بررسي كارشناسي مجدد مدل ارائه شده، شاهد توزيع عادلانه اعتبارات در شهرستاها و رفع عقب‌ماندگي در بخش‌هاي مختلف خواهيم بود.

در ادامه جلسه فرمانداران شهرستان هاي استان نيز در خصوص شاخص هاي توزيع اعتبارات و اولويت هاي در نظر گرفته شده پيشنهادات خود را ارائه نمودند.

کد خبر 10071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha