کاهش محسوس شرارت در کرمانشاه به دلیل برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش

سرویس کرمانشاه _ فرمانده انتظامی استان گفت: با مجموعه تلاش های صورت گرفته توسط ماموران پلیس، شرارت ها و نزاع های فردی کاهش محسوس و چشمگیری داشته است.

به گزارش کردپرس و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "علی اکبر جاویدان" در جلسه جمع بندی نظارت تخصصی شهرستان گیلانغرب اظهار داشت: با انجام اقدامات پیشگیرانه پلیس و حضور به موقع در صحنه شاهد کاهش 55 درصدی شرارت ها و نزاع های فردی در سطح استان طی 7 ماه سپری شده از سال جاری بوده ایم.
وی یکی از مهمترین اقدامات پلیس در سال جاری که از مرداد امسال تشدید شده را برخورد با اراذل و اوباش عنوان کرد و گفت: بیش از 560 نفر از این افراد که عمدتا در زمره اراذل شناسنامه دار قرار می گیرند، دستگیر شده اند.
سردار جاویدان کشف بیش از 160 قبضه سلاح سرد، 10 قبضه سلاح گرم و 115 دستگاه وسیله نقلیه متعلق به اراذل و اوباش را نمونه ای اهتمام پلیس برای برخورد جدی و قاطعانه با این افراد ذکر کرد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: برخورد قاطعانه خود با اراذل و اوباش را ادامه داده و اجازه نمی دهیم عده ای برای قدرتنمایی امنیت شهر و جامعه را با اخلال روبرو کنند.
وی همچنین از همکاری دستگاه قضائی و جدیت در برخورد با این افراد و صدور احکام لازم قدردانی و تاکید کرد: کرمانشاه محل امنی برای اراذل و اوباش و دیگر مجرمان نیست.
سردار جاویدان در پایان از تلاش های فرمانده و کارکنان انتظامی گیلانغرب تقدیر و امنیت موجود در این شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد.

کد خبر 101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha