فشار مردم اداره خودگردان را تسلیم کرد

سرویس سوریه-عضوکمیته مرکزی حزب اتحاد کُردستانی در سوریه(P.Y.K.S) گفت‌:فشار مردم اداره خودگردان را مجبور به لغو دستورالعمل افزایش قیمت انرژی در کُردستان سوریه کرد.

«بهجت شیخو» عضو کمیته مرکزی حزب اتحاد کُردستانی در سوریه(P.Y.K.S) در گفتوگو با کُردپرس با اشاره به اقدامات اخیر اداره خودگردان کُردستان سوریه در گران کردن‌حامل‌های انرژی در این منطقه گفت:این اقدام در حالی که کُردستان سوریه و تمامی سوریه در بحران شدید اقتصادی و معیشتی قرار دارند، اقدام بی مورد و شتاب‌زده‌ای بود.
وی افزود:این سیاست با اعتراض مردم و احزاب سیاسی و شورای میهنی ای روبرو شد و در نهایت مجبور شدند این دستور العمل را لغو کنند.حضور مردم‌ نشان داد که مردم حاضر به پذیرش هر سیاستی نیستند.
وی ادامه داد:افزایش قیمت نفت و بنزین و گاز خانگی سیاست اشتباه و نامشروعی بود بویژه که امسال سال بسیار بد اقتصادی بود و بدلیل بارش‌های کم و کم آبی مردم در تنگنا قرار دارند.همچنین با دلیل افزایش قیمت دلار و گران شدن کالاها مردم در شرایط بدی بسر می‌برند.در چنین شرایطی هر افزایش قیمتی در مواردی همچون نفت و گاز به ضرر مردم‌ تمام می‌شود.
وی تصریح کرد:مردم نشان دادند حاضر به پذیرش سیاست‌هایی که مستقیم زندگی مردم را نشانه گرفته، نیستند و اداره خودگردان نیز مجبور به لغو این دستورالعمل شد.
کد خبر 10161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha