خنثی‌سازی عملیات داعش برای کنترل یک میدان نفتی در شرق تکریت

سرویس عراق و اقلیم کردستان - حشد الشعبی از خنثی سازی عملیات تروریست های داعش برای تسلط بر یکی از میادین نفتی واقع در شمال عراق خبر داده و تاکید کرد که نیروهای این سازمان شماری از آنها را از پای درآورده است.

به گزارش کردپرس به نقل از بغداد الیوم، سازمان حشد الشعبی امروز (چهارشنبه) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که شش تن از عناصر گروه تروریستی داعش که راکت انداز و سلاح نیمه سنگین به همراه داشتند، تلاش کردند با استفاده از شرایط بد آب و هوایی، از کوه های حمرین به مناطق نزدیک میدان نفتی علاس در شرق شهر تکریت، مرکز استان صلاح الدین در شمال عراق حمله کنند تا در نهایت این میدان را به کنترل خود درآورند.

بنا بر آن چه در این بیانیه آمده، نیروهای حشد الشعبی هم اکنون وضعیت را در میدان نفتی علاس در کنترل دارند جایی که موفق شدند عملیات تروریست های داعش را ناکام بگذارند و شماری از آنها را نیز به قتل رسانده و زخمی کردند.

حشد الشعبی در بیانیه خود همچنین تاکید کرده که این عملیات یک تلاش ناکام داعش برای اثبات حضور خود پس از پیروزهای متوالی نیروهای این سازمان بر آنها در صلاح الدین و سایر استان های عراق به شمار می آید.

کد خبر 101968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha