تشکیل 310 پرونده تخلف در نانوایی های استان ایلام

سرویس ایلام - معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام از تشکیل 310 پرونده تخلف در نانوایی های استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عزت اله عبدخانی افزود: با هدف نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان های تولیدی در استان در سال گذشته تعداد 5 هزارو 656 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان ایلام انجام گرفته است.

وی اظهار داشت: در این بازرسی ها که توسط بازرسان و کارشناسان واحد آرد و نان این سازمان و با همکاری دستگاه های زیربط از قبیل تعزیرات، اتاق اصناف و علوم پزشکی استان انجام می گیرد با واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری مداری را رعایت نمی کنند و نان های بی کیفیت به مردم عرضه می نمایند به شدت برخورد می شود.

معاون نظارت و بازرسی صمت استان ایلام ادامه داد: طی این بازرسی های انجام شده 310 فقره پرونده تخلف با عناوین کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد، عدم رعایت ساعات کاری و غیره به ارزش ریالی بالغ بر 556 میلیون ریال تشکیل و جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

عبدخانی خاطر نشان کرد: هم استانی های عزیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را از طریق سامانه تلفن 124 ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ایلام گزارش دهند.

کد خبر 10203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha