رهبر جنبش نسل نو: درآمد روزانه 8 میلیون دلاری خانواده های بارزانی و طالبانی از راه قاچاق

سرویس عراق و اقلیم کردستان - رهبر جنبش نسل نو در اقلیم کردستان از درآمد روزانه 8 میلیون دلاری خانواده های بارزانی و طالبانی از راه قاچاق خبر داد.

به گزارش کردپرس، شاسوار عبدالواحد رهبر جنبش نسل نو از احزاب اپوزیسیون اقلیم کردستان، در یکی از برنامه های تحلیلی شبکه تلویزیونی ان. آر. تی، اعلام کرد: درآمدهای یک ماه دروازه های مرزی باشماق و ابراهیم خلیل 240 میلیون دلار است و هر صبح درآمد 8 میلیون دلاری قاچاق از این دروازه های مرزی به خانواده های بارزانی و طالبانی پرداخت می شود و این جدای از درآمدهای نفتی و داخلی و دیگر دروازه های مرزی است.
وی، حزب دمکرات کردستان را مسئول اصلی اوضاع بحرانی اقلیم کردستان دانست و اتحادیه میهنی را مسئول دوم و پس از آن نیز به جنبش تغییر اشاره کرد و این حزب را در کنار دو حزب حاکم قرار داد و آن را نیز مسبب و مسئول اوضاع بحرانی کنونی در اقلیم اعلام کرد.
رهبر جنبش نسل نو در بخش دیگری از اظهاراتش، گفت: هر اقدام ناپسندی که در مناطق تحقق کنترل اتحادیه میهنی مشاهده می گردد، از سوی این حزب انجام می شود و هر اقدام ناپسند و زشتی که حزب دمکرات انجام می دهد، از سوی اتحادیه میهنی پرده پوش می شود.

کد خبر 1021

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha