برای استرداد فتح الله گولن از تمام راه های حقوقی استفاده خواهیم کرد

سرویس ترکیه - عبدالحمید گل، وزیر دادگستری ترکیه در اظهاراتی با اشاره به مسئله استرداد فتح الله گولن،‌ رهبر جماعت گولن از آمریکا به ترکیه عنوان کرد: ما از تمام راه های حقوقی برای این استرداد استفاده خواهیم کرد.

به گزارش کردپرس به نقل از تلویزیون NTV، عبدالحمید گل، وزیر دادگستری ترکیه در اظهاراتی با اشاره به مسئله استرداد فتح الله گولن،‌ رئیس جماعت گولن از آمریکا به ترکیه عنوان کرد: ما به عملی شدن این استرداد و این که باید عملی شود ایمان داریم. اگر یک دولت حقوقی باشید این کار را انجام می دهید. در این خصوص تا کنون هیچ نتیجه ای به دست نیامده است ولی ما از تمام راه های حقوقی استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به این که تا کنون هفت درخواست رسمی استرداد فتح الله گولن به آمریکا ارسال شده است، خاطرنشان کرد: به تلاش های خود در این خصوص ادامه خواهیم داد. بر اساس حقوق و قوانین، باید استرداد رهبر جماعت گولن به ترکیه عملی شود. دیگر به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد در این کشور ساختارهای موازی و دولتی در دل دولت به وجود آید. از همین رو به مبارزه با جماعت گولن ادامه خواهیم داد. این مسئله، مسئله حزب الف یا حزب ب نیست. دولت بر اساس خواسته ملت اداره می شود و بر اساس آنچه ملت می گوید شکل خواهد گرفت.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 103814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha