گردان های حزب الله: دولت کاظمی با بازداشت یکی از فرماندهان حشد شعبی، بحران سازی می کند

سرویس عراق و اقلیم کردستان – جنبش گردان های حزب الله در عراق مصطفی کاظمی نخست وزیر این کشور را متهم کرد با بازداشت یکی از فرماندهان حشد شعبی، بحران سازی می کند.

به گزارش کرد پرس به نقل از رسانه های عراقی، گردان های حزب الله با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ملت و نیروهای میهنی عراق، دیگر روش خطرناک دولت مصطفی کاظمی و بحران سازی عمدی آن از طریق هدف قرار دادن فرماندهان مجاهد حشد شعبی با هدف کشاندن دستگاههای نامی و امنیتی کشور به رویارویی را برنمی تابند.

گردان های حزب الله اعلام کرد: حادثه ربوده شدن فرمانده عملیات حشد شعبی در استان انبار نشان دهنده سطح زیاده روی کاظمی و برخی از فرماندهان نظامی اش است. به همین دلیل باید از ارتکاب این گونه تجاوزات خطرناک خودداری و شروط فرماندهان حشد شعبی اجرا شود.

گردان های حزب الله همچنین تأکید کرد: ما از ماهیت این اقدام شکست خورده آگاه هستیم و اجازه نخواهیم داد اهداف آن تحقق یابد و درباره ادامه روش خصمانه شخصیت هایی که فقط به تحقق منافع و طرح های دشمنان می اندیشند سکوت نخواهیم کرد. به همین دلیل لازم است همه نیروهای میهنی و فعالیت های مردمی برای جلوگیری از این تجاوزات موضع بگیرند.

یادآور می شود کمیته اطلاع رسانی امنیتی عراق روز چهارشنبه از بازداشت قاسم مصلح فرمانده ستاد عملیات الحشد الشعبی در الانبار خبر داد و اعلام کرد: تحقیقات از وی درباره اتهاماتش براساس قوانین و توسط یک کمیته مشترک در جریان است.

در همین راستا مصطفی کاظمی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق با انتشار بیانیه ای رسمی تأکید کرد که فرمانده بلندپایه حشد شعبی که صبح امروز چهارشنبه بازداشت شد تا پایان تحقیقات در بازداشت ستاد عملیات مشترک این کشور خواهد بود.

کد خبر 10464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha