مستند «برفاب» در قروه اکران شد/نمایی از تاریخ و طبیعت

سرویس کردستان- مستند «برفاب» به کارگردانی «احمد آزاد» و تهیه کنندگی امام جمعه شهرستان قروه با محوریت معرفی آثار طبیعی و تاریخی منطقه به صورت خصوص اکران شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، شامگاه چهارشنبه مراسم اکران خصوصی فیلم مستند «برفاب» با حضور عوامل ساخت این مستند در شهرستان قروه برگزار شد.

این فیلم به کارگردانی «احمد آزاد» و تهیه کنندگی امام جمعه شهرستان قروه «حجت الاسلام عابدین رستمی» و نویسندگی «راحیل ایلکا» در چهار فصل سال به مدت یک سال فیلمبرداری و تهیه شده است.

«برفاب» به معرفی آثار طبیعی و تاریخی شهرستان قروه می پردازد و در واقع حکایت روان آب های فصلی است که از کوه های بدروپریشان جاری می شود و از میان تاریخ (ستایشگاه و حمام تاریخی قصلان، آبشار سنگین آباد، امامزاده باباگرگر، دریاچه سراب و پل فرهادآباد و . . .) گذر می کند و در انتها با پیوستن به یک رود شور تمامی این آب های شیرین از بین و غیر قابل استفاده می گردد.

این مستند به زودی به صورت عمومی اکران و در سایت های اینترنتی هم قابل دسترس خواهد بود.

از دیگر عوامل این مستند می توان به «هادی آزاد و محمد سلطانی به عنوان مدیران فیلمبرداری، رضا نوروزی؛ صدابردار، حامد طاهری نژاد؛ مدیرتولید، امیر نقشینه پورو محمد علی بیک به عنوان تدوینگران، شادی غنی زاده؛ صداگذاری و عکاس هم نیما اشتری» اشاره کرد.

اکران این مستند با نشست خبری عوامل ساخت فیلم همراه بود که به صورت تکمیلی در خبرهای بعدی ارائه می شود.

کد خبر 10466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha