وضعیت شیوع کرونا در استان شکننده است

سرویس کردستان - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: چهار شهر ما در وضعیت زرد قرار دارد اما سنندج در حال حاضر در وضعیت نارنجی قرار دارد و هر لحظه ممکن است دوباره قرمز شود.

به گزارش کُرد پرس، ابراهیم زارعی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد استانی کرونا با بیان اینکه نباید در مواجه با کرونا اجازه عادی انگاری را بدهیم، اظهار کرد: وضعیت استان در حال حدضر شکننده است و نگران اوج گیری دوباره کرونا در برخی از شهرها هستیم‌.

وی افزود: چهار شهرما در وضعیت زرد قرار دارد اما سنندج در حال حاضر در وضعیت نارنجی قرار دارد و هر لحظه ممکن است دوباره قرمز شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: منع ترددهای شبانه همچنان ادامه دارد و منع تردد بین شهری از۱۱خرداد ماه شروع و تا ۱۷ادامه خواهد داشت.

زارعی با بیان اینکه باید نظارت کاملی بر تالارهای عروسی اعمال شود، یادآور شد: خوشبختانه نماز جمعه‌ها طبق دستورات ستاد ملی و استانی کرونا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه علوم پزشکی طبق قانون در حال واکسیناسیون افراد با شرایط سنی اعلام شده هستند، بیان کرد: تا آنجا که مراجعه به مراکز اداری و بانک‌ها کمتر شود مشکلات نیز کمتر خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: هیچ‌گونه تجمع انتخاباتی نداریم و اگر تجمعی باشد باید در فضای باز و بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا باشد.

کد خبر 10698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha