شعبات اخذ رای در ارومیه به ۶۳۱ شعبه افزایش یافت

سرویس آذربایجان غربی- فرماندار ارومیه گفت: شعبات اخذ رای در شهرستان ارومیه نسبت به دوره های قبل، به ۶۳۱ شعبه افزایش یافته و اقدامات لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شده تا مردم با خیال راحت در حوزه های رای گیری حضور یابند.

به گزارش کردپرس، رسول مقابلی در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان با تاکید بر برگزاری انتخاباتی پرشور، گفت: تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و با رعایت کامل موارد قانونی و بهداشتی اندیشیده شده و امیدواریم نامزدها نیز ما را در صیانت از حقوق مردم همراهی کنند.

فرماندار ارومیه ادامه داد: جلسات توجیهی برای نامزدها و روسای ستادهای انتخاباتی جهت رعایت مصادیق مجاز و غیرمجاز تبلیغات و محدودیتهای کرونایی برگزار شده است.

او تاکید کرد: محدودیت های لازم برای حفظ نظم و امنیت عمومی بخصوص در هسته اصلی شهر و معابر منتهی به آن، چهارراهها و جنب مراکز نظامی و بیمارستانها جهت راه اندازی ستادهای انتخاباتی تعیین شده است.

مقابلی با اشاره به افزایش شعبات اخذ رای در شهرستان ارومیه گفت:، شعبات به ۶۳۱ شعبه افزایش یافته و اقدامات لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شده تا مردم با خیال راحت در حوزه های رای گیری حضور یابند.

کد خبر 10792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha