قهر با صندوق رای پاک کردن صورت مسئله است

سرویس کردستان - فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: قهر مردم با صندوق های رای تنها پاک کردن صورت مسئله است و عدم مشارکت در انتخابات مشکلات کشور را حل نمی کند و تنها با روی کار آمدن یک دولت قوی و جهادی می‌توان از این زمان عبور کنیم.

به گزارش کُرد پرس، سردار سیدصادق حسینی در نشست هم‌اندیشی رسانه و انتخابات که به همت سازمان بسیج رسانه و با حضور خبرنگاران و مدیران کل ارشاد و صداوسیمای استان برگزار شد، اظهار کرد: شرایط کشور ما متفاوت است و همواره معاندین و دشمنان نظام در تلاش هستند در کشور بحران‌سازی و حوادث‌سازی کنند.

وی افزود: دشمنان مردم را به اعتراض و شورش در قالب فراخوان‌های مختلف دعوت می‌کردند اما چون به نتیجه نرسیدند امروز تمام تلاش خود را برای ایجاد یاس و ناامیدی در مردم بکار گرفته‌اند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: انتخابات جابجایی قدرت‌ها است جابجایی قدرت در برخی کشورها جنگ به دنبال دارد که نمونه آن را در انتخابات آمریکا شاهد بودیم اما مردم کشورمان انتظار دارند شرایطی پیش بیاید که وضع موجود تغییر کند.

سردار حسینی یادآور شد: تفاوت این دوره از انتخابات این است که در شرایطی برگزار می‌شود که دشمنان روی موضوع انتخابات تمرکز کرده و هجمه سنگینی از عملیات روانی را شکل داده‌اند.

وی بیان کرد: هجمه‌های انتخاباتی کنونی شبیه بمباران جنگی است که در تلاش برای تزریق ناامیدی است، دشمنان در تلاش هستند تا مردم را نسبت به انتخابات دلسرد کنند و به همین خاطر تمام موضع خود را بر انتخابات بسته‌اند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با تأکید بر اینکه این انتخابات تقابل بین اسلام و کفر و در واقع یک جنگ تمام عیار عقیدتی است، گفت: دشمنان چون از کارهای پیش نتیجه نگرفته‌اند تلاش می‌کنند بر انتخابات تاثیرگذار باشند و در این راستا دنبال دو قطبی کردن هستند.

سردار حسینی اظهار کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات در سایه امنیت تبیین، تشویق و ترغیب و اقناع‌سازی صورت خواهد گرفت که بخش زیادی از وظایف رسانه‌هاست و رسانه‌ها باید به این مهم اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: گرانی و تورم وجود دارد و ما نیز به وضعیت موجود انتقاد داریم که این نیازمند یک مدیریت جهادی برای گذر از مشکلات است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: مهمترین نیاز امروز مشارکت حداکثری مردم است، حضور گسترده و قوی مردم در انتخابات پیش‌رو نقطه قوتی برای شخص دوم مملکت در چانه‌زنی و گفت‌وگوی سیاسی و دفاع از استقلال کشور خواهد شد.

سردار حسینی یادآور شد: مشارکت قوی مردم موجب ناامیدی و یاس دشمنان و روی کار آمدن دولت قوی و رفع مشکلات موجود خواهد شد.

وی بیان کرد: قهرکردن با صندوق رای پاک‌کردن صورت‌مساله است و مشارکت نکردن در انتخابات دردی را دوا نخواهد کرد و مشکلات حل نمی‌شود بلکه تنها با روی کار آمدن دولت قوی و جهادی می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم.

فرمانده سپاه کردستان گفت: رئیس جمهور فعلی یک رای و نامزدهای انتخاباتی هر کدام یک رای دارند اما این آرای مردم است که نتیجه را مشخص می‌کند.

سردار حسینی با بیان اینکه انتخاب اصلح مهمترین اصل بعد از مشارکت حداکثری است، اظهر کرد: انقلابی‌بودن، پایبند به خون شهدا، قدرت‌طلب نبودن، برنامه‌محور بودن و داشتن ارائه راهکار برای رفع مشکلات و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای گذر از مشکلات از ویژگی‌های یک کاندیدای اصلح است.

وی با بیان اینکه باید رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که در تراز انقلاب و ملت ایران باشد که بتواند از حقوق مردم دفاع کند، افزود: رئیس جمهور قوه مجریه، بودجه، اقتصاد، فرهنگ، روابط داخلی و بین‌المللی و تمامی مسائل کشور را در اختیار دارد که باید با بهره‌گیری از این اختیارات جامعه را به سمت پیشرفت و آبادانی سوق دهد.

کد خبر 10837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha