رایزنی های استاندار آذربایجان غربی برای حل مشکلات تیم فوتبال نود ارومیه

سرویس آذربايجان غربي- استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: رایزنی های لازم با فدراسیون فوتبال برای حل مشکلات تیم فوتبال نود ارومیه انجام گرفته است.

به گزارش کردپرس؛ محمدمهدی شهریاری با تاکید بر اینکه حمایت از ورزش یکی از سیاست های جدی استان است افزود: توسعه ورزش همگانی و قهرمانی را از عوامل افزایش نشاط و سرزندگی و نیز اجرای تعهد مسئولیت اجتماعی می دانیم.

او ادامه داد: تیم فوتبال نود ارومیه علیرغم مشکلاتی که داشته با استفاده از توان جوانان این خطه بخوبی در لیگ دسته یک و جام حذفی سال گذشته عمل کرد.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مشکلات مالی بوجود آمده برای تیم نود ارومیه گفت: برای حل مشکلات این تیم به عنوان یکی از ظرفیت های ورزشی استان از همه راهکارهای قانونی استفاده می کنیم.

شهریاری ابراز امیدواری نمود تا با انجام تعهدات مالکین قبلی تیم نود ارومیه نسبت به این تیم، به زودی مشکلات نود ارومیه برطرف شود.

باشگاه فوتبال نود ارومیه در سال ۱۳۹۰ تأسیس شد و در سال ۱۳۹۷ وارد لیگ آزادگان شد.

پس از جابجایی امتیاز باشگاه فوتبال گسترش فولاد تبریز با باشگاه فوتبال ماشین‌سازی تبریز در لیگ آزادگان و انحلال نام گسترش فولاد امتیاز لیگ یکی آن در مرداد ۱۳۹۷ به ارومیه انتقال و باشگاه نود جهت حضور در لیگ آزادگان تشکیل شده و مالکیت آن در حال حاضر بر عهده اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی است.این تیم در پایان رقابت های لیگ آزادگان ۹۸-۹۹ در جایگاه هفتم قرار گرفت.

کد خبر 1088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha