انتخاب روسای چند کمیسیون‌ در پارلمان عراق

سرویس عراق و اقلیم کردستان - اعضای کمیسیون های کار، مهاجرت و آوارگان، حقوق بشر و کشاورزی پارلمان عراق، روسای این سه کمیسیون و نواب آنها را انتخاب کردند.

به گزارش کردپرس به نقل از بغداد الیوم، مجلس نمایندگان عراق امروز (دوشنبه) تشکیل جلسه داد و در جریان آن نیز روسا و نواب رئیس کمیسیون های پارلمانی کار، مهاجرت و آوارگان، حقوق بشر و کشاورزی، با آرای اعضای این سه کمیسیون انتخاب شدند.

در همین راستا نیز، اعضای کمیسیون کار، مهاجرت و آوارگان در پارلمان عراق، رعد الدهلکی، نماینده سُنی ائتلاف وطنیه و حسین عرب، نماینده شیعی ائتلاف اراده را به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس این کمیسیون انتخاب کردند.

اعضای کمیسیون حقوق بشر در پارلمان عراق نیز به ارشد صالحی، رئیس جبهه ترکمانی و قصی شبکی، نماینده مستقل شبک به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس این کمیسیون رای دادند.

سلام الشمری، نماینده شیعی ائتلاف سائرون و منصور البعیجی، نماینده شیعی ائتلاف دولت قانون نیز با آرای اعضای کمیسیون کشاورزی در پارلمان عراق به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس این کمیسیون انتخاب شدند.

این در حالی است که به دلیل عدم توافق فراکسیون های پارلمانی مختلف، انتخاب روسا و نواب رئیس سایر کمیسیون های پارلمان عراق به جلسه فردا واگذار شد و یا این که تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

کد خبر 108819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha