بولتون، نتانیاهو و بن‌سلمان اربابان جنگ و عاملان خونریزی در منطقه هستند

سرویس عراق و اقلیم کردستان - دبیرکل عصائب اهل الحق تاکید کرد که مشاور امنیت ملی آمریکا، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ولیعهد عربستان به عنوان مثلث شرارت، عاملان خونریزی در منطقه هستند.

به گزارش کردپرس به نقل از پایگاه خبری الغد پرس، قیس خزعلی، دبیرکل جنبش عصائب اهل حق عراق بامداد امروز (شنبه) در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر از جان بولتون، مشاور امنیت ملی در دولت آمریکا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و شاهزاده محمد بن سلمان، ولیعهد و وزیر دفاع عربستان سعودی به عنوان اربابان جنگ نام برد و خاطر نشان ساخت که آنها عامل خونریزی در منطقه هستند.

خزعلی در این باره نوشت: ما اربابان جنگ نیستیم بلکه اربابان دفاع از وطن، شرف، کرامت و مقدسات هستیم؛ اربابان واقعی جنگ آنهایی هستند که مثلث شرارت نامیده می شوند یعنی بولتون، نتانیاهو و بن سلمان؛ این افراد عامل خون هایی هستند که در منطقه ریخته می شود.

دبیرکل عصائب اهل حق در ادامه تاکید کرد: مقاومت، حق دفاع از خود است؛ ما امروز به دنبال حمل سلاح نیستیم با این حال اگر عراق در معرض تهدید اسرائیل قرار بگیرد، مقاومت یک حق مسلم است؛ مقاومت در بخش نظامی خلاصه نمی شود بلکه شامل بخش فرهنگی نیز می شود، منظور ما ایستادگی در برابر تلاش های در جریان برای هدف قرار دادن هویت و فرهنگ عراقی از طریق اشاعه همجنسگرایی و دیگر انحراف های اخلاقی است.

خزعلی در پایان نیز افزود: پیشگویی های تورات بر این باور است که با استناد به این که "از فرات تا نیل کشور شما است ای بنی اسرائیل"، باید عراق را اشغال کرد؛ خواسته و اراده جنگ از سوی رژیم اسرائیلی نیز تصادفی نیست بلکه الحاق بلندی های جولان سوریه (به سرزمین های اشغالی) و انتقال سفارتخانه آمریکا (از تل آویو) به بیت المقدس مقدمه های این کار بودند و از همان پیشگویی های خواهان جنگ نیز برآمدند.

کد خبر 111032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha