گردان های حزب الله: از شنگال، تلعفر و کرکوک در مقابل شرارتهای بارزانی و شبه نظامیانش دفاع می کنیم

سرویس عراق و اقلیم کردستان – مسئول نظامی گردان های حزب الله تأکید کرد از شنگال، تلعفر و کرکوک در مقابل "شرارتهای بارزانی و شبه نظامیانش" دفاع خواهد کرد.

به گزارش کرد پرس به نقل از العهد نیوز، ابو علی العسکری در توییتی نوشت: حاکمیت عراق، اصلی است که آزادگان هیچ گونه اغماض و تسامحی درباره آن با هدف دفع اشرار و پایان دادن به خباثت آنها را نخواهند پذیرفت. از این رو، لازم است بر موارد زیر تأکید شود:

اولا: مقاومت تحرکات "آل سلول" [عربستان سعودی] را تحت نظر گرفته است که این کشور با همکاری با کاظمی اقدام به خیانت و پستی می نماید. از این رو، اصل سرمایه گذاری برای مردم کشور و آبادانی در خارج از کشور را مجددا تکرار می کنیم و از همینجا عملیات برادرانمان انصار الله علیه پادشاهی شرارت آمیز "آل سلول" را تبریک عرض نموده و بر حمایت و تأیید بی پایانمان برای آنها تأکید می کنیم و از درگاه خداوند می خواهیم به آنها برای پاسخ دادن به متجاوزان توفیق بی پایان عنایت فرماید.

ثانیا: هیچ تغییری از شیوه و رویکرد ما در قبال اشغالگران آمریکایی صرف نظر از نام رئیس جمهور و دولت آنها اعم از چپ گرا یا راست گرا بودن آن ایجاد نشده است.

ثالثا: همانگونه که از سرزمین سنجار، تلعفر، دشت نینوا، کرکوک در برابر القاعده و داعش دفاع کردیم از این مناطق در مقابل شرارتهای مسعود بارزانی و شبه نظامیانش دفاع خواهیم کرد.

کد خبر 1123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha