آتش سوزی در هفت انبار نگهداری ارومیه پس از 4 ساعت مهار شد

سرویس آذربایجان غربی- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: آتش سوزی گسترده در انبارهای نگهداری در حومه ارومیه پس از چهار ساعت تلاش آتش نشانان مهار شد.

به گزارش کردپرس، صبح امروز آتش سوزی گسترده انبارهای نگهداری حومه ارومیه در مسیر ارومیه- سلماس، اتفاق افتاد و موجب بروز خسارت زیاد مالی شد.

ابراهیم شاد قوشچی، رییس سازمان آتش نشانی در این خصوص به ایرنا اظهار داشت: از ۱۲ انبار موجود در این محدوده، هفت انبار به مساحت بیش از سه هزار متر مربع دچار حریق شده بود که پس از اطلاع آتش نشانان در ساعت ۹:۱۰ امروز، اکیپ های مختلف به محل اعزام شد.

او افزود: در این عملیات مهار، ۷۰ مامور آتش نشانی از هفت ایستگاه حضور داشتند که ماشین آلات شهرداری ارومیه نیز با بیشترین ظرفیت به کار گرفته شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با اشاره به گستردگی آتش سوزی در انبار های مختلف اظهار کرد: یونولیت، لباس و لوازم خانگی از جمله اقلام داخل انبارها بودند که در آتش سوختند.

شاد قوشچی گفت: در این عملیات، ۲ نفر از همکاران آتش نشان دچار مصدومیت های جزئی و بلافاصله به مراکز درمانی اعزام شدند که البته مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد.

او با اشاره به اینکه تلفات جانی در این آتش سوزی نداشتیم، افزود: خسارت های گسترده موجود در این حادثه نیز پس از لکه گیری، بررسی خواهد شد.

به گزارش کردپرس، استاندار آذربایجان غربی نیز از روند عملیات اطفای حریق انبارهای مسیر ارومیه به سلماس بازدید کرد.

کد خبر 1125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha