ارتفاع برف در محور تمرچین به پیرانشهر به ۶۰ سانتی متری رسید

سرویس آذربایجان غربی- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پیرانشهر گفت: در پی بارش سنگین برف و ارتفاع 60 سانتی متری برف در برخی از نقاط محور تمرچین به پیرانشهر، اتردد در محورهای اصلی این شهرستان تنها با زنجیر چرخ امکان دارد.

جلال محمدی؛ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پیرانشهر ضمن اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار کردپرس گفت: با توجه به بارش برف در شهرستان پیرانشهر تردد در تمامی محورهای اصلی منتهی به این شهرستان به کندی و با زنجیر چرخ امکان دارد.

او ادامه داد: همزمان با شروع بارش برف در این شهرستان اکیپ های برف روب به محورهای مواصلاتی اعزام شده و تا کنون مشغول عملیات برف روبی هستند.

محمدی تاکید کرد: با توجه به بارش برف سنگین در برخی از محورهای صعب‌العبور روستایی احتمال مسدود شدن برخی از محورهای مواصلاتی روستایی وجود دارد لذا برنامه ریزی شده است که بلافاصله پس از اتمام عملیات برف روبی محورهای اصلی، اکیپ های راهداری به مناطق روستایی اعزام شوند.

رئیس راهداری پیرانشهر در ادامه سخنان خود ضمن توصیه به رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی به پیرانشهر را دارند، اضافه کرد: با توجه به ارتفاع ۶۰ سانتی متری برف در برخی از نقاط محور تمرچین به پیرانشهر تردد در این محور به سختی و با فقط با زنجیر چرخ امکان دارد لذا تمام رانندگانی که قصد عبور از این محور را دارند حتما به تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

او در خاتمه یادآوری کرد که بر اساس پیش بینی های هوا شناسی بارش برف تا ظهر روز جمعه( ۷ آذرماه) در منطقه ادامه پیدا خواهد کرد لذا رعایت احتیاط کامل برای تمام خودروهای عبوری شرط اصلی رانندگی در این روزهای برفی است.

کد خبر 1158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha