112 هزار قروه ای واجد شرایط رأی دادن هستند/مشارکت بیش از 2 هزار رأی اولی

سرویس کردستان-رئیس ستاد انتخابات شهرستان قروه تعداد واجدین شرایط رأی دادن در انتخابات 28 خرداد را بیش از 112 هزار نفر دانست و به مشارکت رأی اولی ها هم اشاره کرد.

حسین الماسی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار کردپرس با تأکید بر رعایت قانون انتخابات توسط کاندیداهای شورای شهرها به تعداد جمعیت رأی دهنده در شهرستان اشاره کرد.

به گفته او در انتخابات پیش رو 112 هزار و 504 نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد، 56 هزار و 649 نفر را مردان و 55 هزار 855 نفر زنان تشکیل می دهند.

الماسی همچنین از تعداد رأی اولی ها در شهرستان گفت و تصریح کرد: در این دوره از انتخابات تعداد 2 هزار و 711 رأی اولی وجود دارند که شامل هزار و 406 نفر پسر و هزار و 305 نفر دختر هستند.

او در ادامه نظم، دقت و سرعت را در برگزاری انتخابات مهم دانست و عنوان کرد که شهرستان قروه جزو نادرترین شهرستان های کشور است که در تمامی مناطق شهری و روستایی انتخابات به صورت صد در صد برگزار می شود.

رئیس ستاد انتخابات در ادامه از رقابت 98 کاندیدای شورای شهرهای قروه و دلبران و سریش آباد و دزج خبر داد و گفت: از این تعداد 58 نفر برای انتخابات شورای قروه، 11 نفر برای شورای شهر سریش آباد، 18 نفر برای شورای دلبران و 11 نفر هم برای شورای شهر دزج رقابت می کنند./

کد خبر 11585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha