جناب فرماندار بیدار شوید وقت انتخابات است/از روزه سکوت تا رسانه هراسی آقای فرماندار

سرویس کردستان - چهارم اسفند سال 1399، دقیقا 115 روز از انتصاب فرماندار شهرستان سنندج تا امروز می گذرد اما جناب فرماندار در این مدت حتی 115 کلمه هم در رسانه ها صحبت نکرده اند.

به گزارش کرد پرس، روزی که فرماندار شهرستان سنندج منصوب شد بسیاری خوشحال بودند که پس از گذشت چند دهه از عمر انقلاب بالاخره یکی از فرزندان اهل سنت کردستان به این سمت رسید غافل از اینکه فرمانداری همیشه در خواب را در این پست گمارده اند.

در این مدت بدون شک فرمانداری سنندج تعطیل نبوده و جلسات و کارگروه های مختلف همچون سابق حتی اگر برای پر کردن یک صورتجلسه صوری هم که بوده برگزار شده اما هیچ رسانه و خبرنگاری در این جلسات حضور نداشته و خبری از آقای فرماندار بر روی خروجی رسانه های رسمی استان قرار نگرفته است.

حتی در جلسات استانی که حضور می یابد نیز هر کسی در جلسه حاضر باشد حتی اگر کوتاه هم که بوده برای عرض اندام چند کلمه ای صحبت کرده اما فرماندار ما همچنان روزه سکوت را در پیش گرفته است.

در بحث انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا نیز منوال به همین گونه بوده و تا امروز جناب فرماندار به خود زحمت نداده اند که در این رابطه یک اظهار نظر که نه، حداقل یک اظهار وجود کنند تا مردم شهر بدانند ما هم فرماندار داریم.

تا امروز که کمتر از 2 روز به برگزاری این دوره از انتخابات باقیمانده, آقای نظری در خصوص شعب اخذ رای, رد صلاحیت ها, تائید صلاحیت شدگان و حتی خود انتخابات صحبت نکرده و آماری را هم در اختیار رسانه ها قرار نداده است.

تمام 10 شهرستان کردستان که انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در آنها برگزار می شود, آمارهای مربوطه را ارائه داده اند اما دریغ از یک کلمه حرف از سوی فرماندار سنندج.

جناب فرماندار رسانه هراسی را رها کرده و لطفا به امورات خود بپردازید که اگر چند صباحی دیگر دولت تغییر کرد, قبل از اینکه به خانه اول بازگردید حداقل صدای شما را شنیده باشیم.

کد خبر 11707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha