تئوری غلط اقتصادی دولت سفره مردم را کوچک تر کرد

سرویس کردستان- رئیس ستاد جمهور آیت الله رئیسی با بیان اینکه تئوری غلط اقتصادی دولت روحانی سفره مردم را کوچک تر کرد خواستار انتخاب دولتی کارآمد و با برنامه شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، احمد خورشیدی آزاد شامگاه چهارشنبه در ستاد آیت الله رئیسی در شهر سریش آباد شهرستان قروه اظهار داشت: راهکارهای برون رفت از مشکلات به ویژه اقتصادی، انتخاب دولتی کارآمد است، دولتی که بتواند با شناسایی ظرفیت های هر منطقه وضعیت نابسامان اقتصادی کشور را بهبود بخشد.

به گفته او تنها انتخاب صحیح است که می تواند این کشور را از این شرایط سنگلاخی عبور دهد لذا باید با شناخت دقیق در انتخابات شرکت کرد.

خورشیدی آزاد با بیان اینکه دولت روحانی اراده ای برای حل مشکلات نداشت، افزود: امروزه وقتی واردات دست دولتمردان و آقازاده هاست و خانه های خالی بدون مالیات رها شده اند قطع به یقین مردم آسیب می بینند و دچار مشکل می شوند.

او تأکید کرد که با راه های غلط اقتصادی اوضاع سفره مردم، بیکار و ... درست نمی شود و باید دانست که تئوری اقتصادی دولت اشتباه بود و همین خانه های مردم را خراب کرد.

مطابق سخنان خورشیدی آزاد خانه سازی و مسکن دو حوزه پیشران اقتصاد در هر کشوری هستند و اگر این دو حوزه فعال شوند 120 حوزه دیگر را هم فعال می سازند با این وجود دولت روحانی اما مشکل را حل نکرد و نمی خواست هم حل کند.

او بار دیگر تئوری اقتصادی دولت را پیش رو قرار داد و تصریح کرد: دولت به اقتصاد برون زا اعتقاد دارد و این در حالی است که در هیچ کشوری در دنیا منتظر آمریکا نیستند تا مشکلاتشان را رفع کند و هیچ کشوری از راهی که روحانی گفته به توسعه نرسیده است.

خورشیدی آزاد اعلام کرد که چطور می توان گذاشت دولتی همانند دولت روحانی دوباره روی کار بیاید وقتی سفره مردم را کوچک کرده است.

او گفت که هزار نقطه در ایران وجود دارند که هرکدام مزیت های خاصی را دارا هستند و یک دولت کارآمد با برنامه مشخص می تواند این مزیت ها را شناسایی و روی آن ها کار کند.

رئیس ستاد جمهور آیت الله رئیسی در ادامه بیان کرد که در ایران در هر کاری مافیا وجود دارد و باید این مافیا در کنار مدیران فاسد از بین بروند چرا که دولت باید از تولید فساد آزاد گردد.

کد خبر 11745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha