هیچ کمبودی در زمینه تعرفه انتخاباتی نداریم

سروبس کرمانشاه _ رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: بر اساس آمار سال های گذشته تعرفه در اختیار شعب قرار گرفته است و به نظر می رسد کمبودی در این زمینه احساس نشد.

به گزارش خبرنگار کردپرس؛ حسین خوش اقبال گفت: در ساعت نخست رای گیری در سطح استان آمار قابل توجهی از جمعیت واجدین شرایط رای خود را به صندوق انداختند.
وی اظهار داشت مردم در برخی از شعب استان پیش از ساعت آغاز رای گیری در شعب حضور داشتند و در ساعت هفت صبح رای خود را به صندوق انداختند.
خوش اقبال افزود: بر اساس آماری که به دست ما رسیده است تا ساعت هشت صبح جمعیت قابل توجهی از واجدین شرایط استان رای خود را به صندوق انداخته اند که بسیار قابل توجه است.
رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه عنوان کرد در تمام شعب اخذ رای استان کرمانشاه پروتکل های بهداشتی با دقت رعایت می شود و رای دهندگان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی رای خود را به صندوق می اندازند.
خوش اقبال با اشاره به اینکه هزار و ۹۴۲ شعبه اخذ رای برای جمع‌آوری آرای مردم استان در انتخابات دایر شده است، گفت: از این تعداد ۹۵۳ شعبه شهری و ۹۸۹ شعبه روستایی است.
وی افزود: از مجموع شعب استان، یک هزار و ۵۵ شعبه به صورت ثابت و ۸۸۷ شعبه به صورت سیار دایر شده است.
معاون سیاسی استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: برای شعب و ستادهای پیش بینی شده حدود ۵۰ هزار نیرو در قالب هیات های اجرایی، نمایندگان فرمانداران، ناظرین شوراها و شورای نگهبان، بازرسان، محافظان، رانندگان و نیروهای پشتیباتی و خدماتی در استان سازماندهی و مسوولیت اجرا، نظارت، حفاظت و خدمات شعب را بر عهده خواهند داشت.
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در رابطه با کمبود تعرفه‌های برای گفت: با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری در رابطه با تامین تعرفه های رای، بیشتر از جمعیت واجدین شرایط استان تعرفه تهیه شده است.

کد خبر 11825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha