۳۰۰ صندوق پذیرای رای مردم شهرستان سنندج است

سرویس کردستان - فرماندار شهرستان سنندج گفت: مردم شهرستان سنندج می‌توانند در ۳۰۰ صندوق که ۱۵۳ صندوق آن شهری و ۱۴۷ مورد آن روستایی است به نامزدان مورد نظر خود رای دهند.

به گزارش کرد پرس, یحیی نظری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع صندوق‌های رای تعداد ۲۴۶ صندوق ثابت و ۵۴ صندوق سیار است که ۱۴۱ صندوق ثابت و هشت صندوق سیار در شهرهای سنندج، حسین‌آباد و شویشه برای اخذ رای مردم در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ صندوق ثابت و ۴۷ صندوق سیار نیز در روستاهای شهرستان سنندج در نظر گرفته شده است, افزود: یک هزار و ۱۲۴ نفر در مجموع در شهرستان سنندج داوطلب شدند که ۹۱۷ نفر آن در روستاها و ۲۰۷ نفر هم در شهرها بوده است.

نظری با اشاره به اینکه تعداد نامزدهای شهری ۱۵۳ نفر است که شامل ۱۳۱ نفر در سنندج، ۱۴ نفر در شویشه و هشت نفر در حسین‌آباد می‌شود، اضافه کرد: در مجموع ۵۴ نفر از نامزدی شوراهای شهر و روستا در شهرستان انصراف دادند که ۳۸ نفر آنها در شهرهای سنندج، حسین‌آباد و شویشه و ۱۶ نفر در روستاها بوده است.

وی اظهار داشت: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ روز رقم زدن سرنوشت مان برای چهار سال آینده است و روزی که عملا زندگی اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی‌مان را در آینده به رییس جمهوری منتخب و برنامه های توسعه شهر و روستاهایمان را به اعضای منتخب شوراهای شهرو روستا خواهیم سپرد.

فرماندار شهرستان سنندج خطاب به مردم ادامه داد: اکنون که خدمتگزارانتان در فرمانداری زمینه برگزاری انتخابات سالم، قانونمند، رقابتی و برابر فراهم کرده اند، همه شما را برای سپردن خواسته هایتان به نامزدهای مورد علاقه خودتان دعوت می کنیم تا آنچه از صندوق های رای خارج می شود، تجلی عینی و فکری و رای اکثریت شهروندان و نتیجه اراده و خواست عمومی جامعه امان باشد.

کد خبر 11844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha