فرشادان: با متخلفان انتخاباتی برخورد می شود/ مردم کردستان نسبت به مشارکت در انتخابات نظر مثبتی دارند

سرویس کردستان – نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: تا این لحظه در شعب مختلف اخذ رأی استقبال مردم از انتخابات بسیار چشمگیر بوده و در بسیاری از شعب با صف های طولانی مواجه هستیم و این نشان می دهد که مردم نسبت به مشارکت در انتخابات نظر مثبتی دارند.

سیدمهدی فرشادان در گفت و گو با خبرنگار کُرد پرس در شعبه اخذ رأی مسجد قبا سنندج، اظهار کرد: مشارکت مردم کردستان در این دوره از انتخابات با توجه به بازدیدهای مدومی که از شعب مختلف شده بسیار خوب بوده و مردم ثابت کردند نسبت به تعیین سرنوشت خود حساس هستند و آینده 4 سال آینده خود را مهم تلقی می کنند.

وی افزود: امیدواریم تا پایان زمان اخذ رأی گیری شاهد مشارکت بالای مردم باشیم تا یک رئیس جمهور مقتدر با رأی حداکثری انتخاب شود و شورای قوی را نیز انتخاب کنند که بتوانند مطالبات مردمی را پاسخگو باشند و در بحث مبلمان شهری نیز تحولی در سنندج ایجاد کنند.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کنار این امیدواریم رئیس جمهوری نیز انتخاب شود که بتواند مطالبات مردمی را در بحث اقتصادی، معیشتی و غیره برطرف کند تا مردمی که واقعا در این چند سال دچار مشکلات فراوانی شده اند و به سختی گذران زندگی کرده اند، آرامشی نسبی را در آینده داشته باشند.

فرشادان یادآور شد: ما نیز به عنوان نمایندگان مردم در حوزه کردستان با مشارکت بالایی که مردم استان در بحث انتخابات رقم می زنند فردا می توانیم با صدایی بلندتر و رساتر مطالبات مردمی را از دولت آینده درخواست کنیم.

وی در خصوص نگرانی و گلایه برخی از مردم نسبت به تخلفات احتمالی در تعدادی از شعب اخذ رأی سطح استان نیز بیان کرد: قطعا تخلفاتی در هر دوره از انتخابات رخ می دهد و بازرسان و هیئت نظارت باید تخلفاتی که در شعب مختلف رخ می دهد را مستندسازی کرده و ما به عنوان نماینده و امانت دار مردم قول می دهیم اگر در این رابطه تخلفی رخ داده باشد که در نتیجه انتخابات تاثیرگذار بوده را گزارش کرده و برخورد کنیم.

کد خبر 11887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha