قدردانی رئیس سازمان بسیج رسانه کردستان از پوشش خوب رسانه‌ای انتخابات

سرویس کردستان - رئیس سازمان بسیج رسانه کردستان پوشش رسانه‌ای و لحظه به لحظه انتخابات در استان توسط خبرنگاران و عکاسان خبری را کاری شایسته و در خور تحسین عنوان کرد.

به گزارش کُرد پرس، توفیق مفاخری در مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌ها در سنندج، اظهار کرد: اگرچه از اول انقلاب تاکنون معاندین و بدخواهان نظام تلاش می‌کنند تا مردم را نسبت به انقلاب بدبین کنند و از این طریق به اهداف خود دست یابند، اما از چند ماه قبل انتخابات فعالیت آنها در رسانه‌های دیداری، شنیداری و رسانه‌های برخط و شبکه‌های اجتماعی چند برابر شد.

وی افزود: دشمنان با ایجاد کمپین‌های «نه به انتخابات»، «تحریم انتخابات»، «رای بی رای» و موارد دیگری سعی می‌کردند تا مردم پای صندوق‌های اخذ رای حاضر نشوند و به نوعی مشروعیت و جمهوریت نظام زیرسوال برود.

رئیس سازمان بسیج رسانه کردستان ادامه داد: با نزدیک شدن به 28 خرداد روز انتخابات، فعالیت‌های آنان گسترش زیادی پیدا کرد طوریکه 24 ساعت برنامه رسانه‌ای خود را با موضوع انتخابات ایران و تحریم آن پر می‌کردند.

مفاخری یادآور شد: کردستان یکی از استان‌های متفاوت کشور به لحاظ قومیت و مذهب است و به واسطه مرزی بودن بیشتر مورد طمع معاندین است که این را می‌توان از غائله‌های قومی اوایل انقلاب تا برخی شیطنت‌های آنان در این استان به وضوح دید.

وی بیان کرد: جدای از برخی عوامل رسانه‌ای دشمن در داخل، بیش از 50 شبکه ماهواره‌ای کردزبان نیز در راستای تحریم انتخابات برای مردم این استان و سایر مناطق کردنشین کشور تولید محتوا می‌کردند بلکه بتوانند مردم را از حضور در انتخابات منع کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه کردستان گفت: با تمام این موضوعات، رسانه‌های داخلی اعم از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، نمایندگی نشریات سراسری، نشریات محلی و پایگاه‌ها و سایت‌های خبری پای کار آمدند و با روشنگری و بصیرت‌افزایی، اثرات جنگ رسانه‌ای دشمن را خنثی کردند که حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای دلیل متقن این ادعاست.

مفاخری با ارج‌نهادن تلاش خبرنگاران، گزارشگران و عکاسان خبری رسانه‌های استان کردستان در پوشش کامل رسانه‌ای انتخابات و اطلاع‌رسانی گسترده این حماسه ملی، کار آنها را شایسته تقدیر دانست و اظهار کرد: قطعا کار خوب رسانه‌های استان از دید مسوولان استانی و کشوری نیز پنهان نخواهد ماند.

وی در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد؛ خبرنگاران، عکاسان خبری و گزارشگران رسانه‌های استان همچنان پای کار باشند که قطعا آینده امیدوارکننده‌ای پیش‌روی ملت و انقلاب است تا خبرهای خوشی را به مردم اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

کد خبر 11904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha