۸۴ درصد رای‌دهندگان کردستانی از ماسک استفاده کردند

سرویس کردستان - معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: براساس بررسی‌های انجام شده، روز جمعه و در انتخابات ۲۸ خرداد، ۸۴ درصد رای دهندگان استان، از ماسک استفاده کردند.

به گزارش کُرد پرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، ابراهیم قادری با اشاره به نظارت جدی بر شعب اخذ رای در روز انتخابات برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اظهار کرد: ۹۰ درصد اعضای شعب و برگزارکنندگان انتخابات ۲۸ خرداد در استان، از ماسک استفاده کردند.

وی با بیان اینکه در شعب اخذ رای نیز ۸۷ درصد تهویه هوا رعایت شد، افزود: در زمینه رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، میزان رعایت این مهم توسط اعضای شعب ۸۱ درصد و رای دهندگان نیز ۷۵ درصد بود.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: در مجموع با توجه به گستردگی انتخابات، این میزان از رعایت دستورالعملها رضایتبخش و قابل قبول است.

قادری تعداد ناظران بهداشتی در شعب اخذ رای استان را یک هزار و ۴۲ نفر اعلام کرد و یادآور شد: برنامه‌ریزی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای بر اساس پروتکل کشوری ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت به استان و از ۲ هفته پیش به استانداری و فرمانداری‌ها ابلاغ شده بود.

کد خبر 11918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha