خرید و فروش رأی یک آسیب جدی در ایلام است / دلالان رأی باید منزوی شوند

سرویس ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با خبرنگاران ضمن اعتراض شدید به پدیده خرید و فروش رأی در ایلام گفت: شما روزنامه‌نگاران روشنگری کنید و کوتاه نیایید، حریف شما نخواهند شد و من هم پشتیبان شما هستم.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت‌الاسلام اله‌نور کریمی تبار گفت: یکی از آسیبهای موجود در انتخابات ها، خرید و فروش آراء است. در این سال ها تمام تلاشم را به کار گرفتم تا این اتفاق رخ ندهد. در همین انتخابات شوراها با تمام نهادهای نظامی و امنیتی جلسه گذاشتم تا مانع از این فعل شوند. به مسئولین مربوطه نامه نوشتم که موضوع را بررسی و اعتراضات را بررسی کنند.

وی افزود: در موقع انتخابات چه در گذشته و چه در همین انتخابات من خودم گشتم و صحنه‌هایی را دیدم، از ماهها قبل هشدار دادم مسئولین امنیتی و انتظامی و جلسه هم گذاشتم، باز هم هشدار دادم، تعدادی از کاندیداها هم نامه نوشتند و قرار است فردا بیایند، گفتم بیایند و مسئولین اجرایی مربوطه هم باید بیایند و پاسخ دهند؛ ما نباید اجازه بدهیم کسانی با پول کثیف و متقلبانه مناصب را در اختیار بگیرند، آن کسی که با خرید آرا کرسی بدست آورده بعد از آن بدنبال تامین سود آن سرمایه‌گذاری کثیف است.

امام جمعه ایلام گفت: اگر مسئولین مربوطه جبران کردند و مبارزه کردند خیلی خوب، شما روزنامه‌نگاران روشنگری کنید و کوتاه نیایید، حریف شما نخواهند شد و من هم پشتیبان شما هستم.

کریمی تبار عنوان کرد: بنده به شخصه شاهد خرید رأی بوده ام و گزارش آن را به هیئت نظارت و دستگاه های نظارتی داده ام! به طلبه ایلامی پای صندوق رأی پیشنهاد خرید رأیش را داده اند. مستندات در این زمینه وجود دارد.

وی تصریح کرد: صندلی ای که با خرید رأی تصاحب شود هیچ اعتباری ندارد! تاسف بار است که مرجع تایید صلاحیت یک نامزد را رد میکند اما ناظر آنرا تایید می‌کند. در جریان انتخابات به شورای تامین استان رفتم و با صدای بلند خطر خرید رای را هشدار دادم.

او گفت: دفتر ما پذیرای کسانی است که به انتخابات اخیر شورای شهر معترض هستند و البته گفته ام فردا همه مسئولین از اجرا گرفته تا نهادهای تایید صلاحیت کننده حضور داشته باشند و پاسخ بدهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: با آنهایی که انسانیت مردم را نشانه گرفته اند و رأی مردم را می خرند باید برخورد شود تا برای همیشه منزوی شوند. قانونی که اجازه می‌دهد برخی با خرید رأی مردم در این راه سرمایه گذاری کنند باید اصلاح شود.

کد خبر 12103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha