عضو فراکسیون جنبش تغییر در مجلس عراق: کاظمی نباید درباره فساد در اقلیم کردستان سکوت کند

سرویس عراق و اقلیم کردستان – یک عضو فراکسیون جنبش تغییر در مجلس عراق تأکید کرد: مصطفی کاظمی نخست وزیر عراق نباید درباره فساد گسترده در اقلیم کردستان سکوت کند.

به گزارش کرد پرس به نقل از المستقله، "هوشیار عبدالله" در یک پست در صفحه شخصی اش در پایگاه اجتماعی توییتر نوشت: اینکه کاظمی احساس کند مردم اقلیم کردستان، بخشی از ملت عراق هستند و مانند مردم سایر استان ها حقوق داشته باشند از اهمیت بسیاری برخوردار است. اما مسئولیت میهنی وی درباره ثروت کشور ایجاب می کند در مقابل این حجم گسترده از فساد در اقلیم کردستان، سکوت نکند.

هوشیار عبدالله افزود: کاظمی و سخنگویش از وضعیت وخیم حقوق بگیران در اقلیم کردستان صحبت می کنند که این کار بسیار پسندیده است. اما بهتر بود اعلام کنند چرا مردم اقلیم کردستان به این وضعیت دچار شده اند؟ بهتر بود درباره فساد احزاب و خاندان های حاکم بر اقلیم کردستان و صحبت می کردند که به دلیل غارت درآمدهای نفتی و غیر نفتی، مردم بدون حقوق مانده اند.

هوشیار عبدالله خاطرنشان کرد: مردم در اقلیم کردستان، بدون حقوق هستند و این یک حقیقت تلخ است که آن را می توان نتیجه نامید و هر نتیجه ای، دارای سبب یا مسببی است. سکوت نخست وزیر درباره سبب و فساد طبقه سیاسی حاکم بر اقلیم کردستان، صحیح نیست. انتظار داشتم که وی با جرأت کامل درباره فساد پرونده نفت در دست خاندان های سیاسی حاکم بر اقلیم صحبت می کرد.

کد خبر 12313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha