دستورات جدید فرمانده کل پلیس عراق پس از کشته شدن پنج نیروی پلیس در جنوب کرکوک

سرویس عراق و اقلیم کردستان – به دنبال کشته و زخمی شدن شماری از نیروهای پلیس فدرال عراق در حمله داعش به جنوب استان کرکوک، فرمانده کل پلیس عراق دستورات جدیدی را صادر کرد.

به گزارش کرد پرس به نقل از السومریه نیوز، سرلشکر صالح العامری با انتشار اعلامیه ای در این باره اعلام کرد که وی روز جمعه از مقر و منطقه مأموریت لشکر پنجم پلیس فدرال در کرکوک به صورت میدانی دیدار کرده و در جریان جزئیات حادثه تروریستی بزدلانه علیه گردان دوم تیپ بیستم در منطقه تابعه شهر داقوق استان کرکوک قرار گرفته است.

براساس این بیانیه، العامری در یک نشست امنیتی در مقر فرماندهی این تیپ با حضور فرماندهان و افسران پلیس فدرال در منطقه حضور یافت و دستور تأمین کلیه نیازمندی های نیروهای مستقر در منطقه در راستای حفظ جان آنها و ریشه کنی بقایای تشکیلات تروریستی داعش و پاکسازی منطقه از آثار بازمانده از جنگ، افزایش تلاش های اطلاعاتی از طریق انجام مأموریت های متعدد و ادامه اجرای عملیات پیشگیرانه و ایجاد استحکامات لازم برای کلیه نقاط استقرار یگان ها با هدف جلوگیری از فراهم کردن فرصت به تشکیلات تروریستی داعش برای انجام اقدامات ضد امنیتی و هدف قرار دادن شهروندان را صادر کرد.

فرمانده کل پلیس عراق همچنین بر ضرورت پایبندی به دستورات نظامی، انجام دقیق مسئولیت ها، بهره گیری از دوربین های دید در شب و هواپیماهای بدون سرنشین، تعامل مناسب با شهروندان و کمک به موارد انسانی و ارائه همه انواع کمک های خدماتی و انسانی به مردم مناطق محل مأموریت در راستای تقویت امنیت کشور تأکید کرد.

یادآور می شود روز گذشته بر اثر حمله تشکیلات تروریستی داعش به یک پست نیروهای پلیس فدرال پنج نیروی پلیس کشته و چند نیروی دیگر زخمی شدند.

کد خبر 12318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha