بازگشایی راه ارتباطی ۲۵۰ روستای مسدود شده آذربایجان غربی در برف

سرویس آذربایجان غربی- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : راه ارتباطی ۲۵۰ روستا که به دلیل برف مسدود شده بود، بازگشایی شد و عملیات راهگشایی همچنان ادامه دارد.

به گزارش کردپرس، ارسلان شکری در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در پی بارش برف در اواخر هفته گذشته، حدود ۲۹۰ روستا در شهرستانهای جنوب استان مسدود بوده وراهداران عملیات بازگشایی مسیر های مسدود را آغاز کردند.

او ادامه داد: از ظهر روز گذشته تاکنون با تلاش راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی راه ۲۵۰ روستای مسدود شده بر اثر بارش سنگین برف بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: عملیات بازگشایی ۴۱ روستا نیز هم اکنون توسط راهداران در حال اجرا است و با عنایت به تلاش شبانه روزی راهداران تمام راه‌های اصلی و فرعی باز شده و تردد روان در آنها برقرار بوده است.

شکری تاکید کرد: با توجه محدودیت‌های کرونا در تردد جاده‌ای و نیز شرایط جوی درخواست می‌شود هم وطنان و هم استانی ‌و رانندگان از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند و به طور حتم از طریق شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی قبل از هر گونه سفر از وضعیت راه‌های استان اطلاع حاصل کنند.

کد خبر 1248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha