«سجاد جلالی» نخبه جوان قروه ای مدیر نمونه دستگاه قضا انتخاب شد

سرویس کردستان- توسط رئیس قوه قضاییه با ارائه لوح سپاس، «سجاد جلالی» نخبه جوان قروه ای به عنوان مدیر نمونه دستگاه قضا معرفی و انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، به مناسبت هفته قوه قضاییه در مراسمی توسط رئیس دستگاه قضا؛ «سجاد جلالی» جوان ترین مدیر در قوه قضاییه به عنوان مدیر نمونه این دستگاه انتخاب و معرفی شد.

«حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی» با ارائه لوح سپاس از «سجاد جلالی؛ معاون اجرایی پژوهشگاه قوه قضاییه» به عنوان مدیر ستادی نمونه در سال 99 نام برده است.

«سجاد جلالی» اهل شهرستان قروه و از خانواده ای متدین بوده که همه اعضای خانواده او از رزمندگان دفاع مقدس هستند و تعدادی هم به درجه رفیع شهادت نایل آمده اند.

او با کسب رتبه 8 کنکور دکتری حقوق در پست های مختلفی از جمله «مشاور دبیرخانه دبیر تشخیص مصلحت نظام، پژوهشگر مؤسسات پژوهشی» خدمت کرده و در حال حاضر هم به عنوان جوان ترین مدیر دستگاه قضا در سمت «معاون اجرایی پژوهشگاه قوه قضاییه» مشغول به خدمت است.

«جلالی» موفقیت خود را در قوی شدن و ناامید نبودن می داند. «من از کف شروع کردم تا به صف رسیدم و برای رسیدن به مسئولیت های مختلف پله پله حرکت کردم و این نیست یک شبه به این جایگاه رسیده باشم.»

به گفته او هر جوانی باید خود را از همه لحاظ منجمله تحصلات و نبوغ قوی کند تا جامعه به سمت او بیاید و در واقع برای رسیدن به موفقیت باید سختی ها را پشت سر گذاشت و صبور بود تا به هدف خود رسید.

کد خبر 12552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha