محدودیت های کرونایی در ترکیه برداشته شد

سرویس ترکیه - پس از گذشت 15 ماه همه محدودیت های کرونایی در ترکیه برداشته شد.

به گزارش کردپرس، پس از گذشت 15 ماه از آغاز محدودیت های کرونایی در ترکیه، از امروز یکم جولای، همه محدودیت های کرونایی در زمینه رفت و آمد برداشته شدند.

بر اساس اعلام وزارت کشور ترکیه، با آغاز دور سوم عادی سازی، از ساعت 5 صبح امروز همه ممنوعیت های آمد و شد در ترکیه که شامل منع آمد و شد در روزهای آخر هفته و بین ساعت های 22 تا 5 صبح بود برداشته شدند. محدودیت سفر های برون شهری نیز برداشته شد. استخرها، سالن های سینما و حمام های سنتی و مکان های تفریحی نیز از امروز می توانند فعالیت های خود را از سر بگیرند.

گفتنی است ترکیه در زمان همه گیری در دوره های مختلف انواعی از محدودیت ها را اعمال کرد. این محدودیت ها شامل منع خروج از خانه برای افراد بالای 65 سال و زیر 18 سال، منع خروج از خانه از ساعت 20 تا 5 بامداد و تعطیلی سراسری روزهای آخر هفته، ممنوعیت خروج از خانه برای افرادی که تست کرونای آنها مثبت شده بود تا زمان بهبودی کامل، ارائه شماره پرونده سلامتی برای ورود به همه مراکز عمومی، تعطیلی طولانی مدت کافه ها، عروسی ها، و مراکز تفریحی و سینمایی، و تعطیلی سراسری 17 روزه در ایام ماه رمضان برای همه افراد بود.

وزارت بهداشت ترکیه نیز از واکسینه شدن یک چهارم افراد در ترکیه خبر داد.

کد خبر 12650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha