مرکز خدمات قضایی و ملاقات الکترونیکی در کامیاران افتتتاح شد

سرویس کردستان - مرکز خدمات قضایی و ملاقات الکترونیک مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی کامیاران با حضور معاون قضایی و معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری و مدیرکل زندان های استان کردستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش کُرد پرس، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کردستان صبح امروز در مراسم افتتاح این مرکز اظهار کرد: بهره مندی از تکنولوژی روز با استفاده از بسترهای مناسب فراهم شده توسط زندان های استان کردستان و توجه ویژه مسئولان زندان به توسعه خدمات الکترونیکی موجب شد است تا اقدامات ارزشمندی در راستای توجه به حقوق شهروندی و کرامت انسانی مددجویان صورت پذیرد.

علی رشیدی افزود: افتتاح باجه ملاقات الکترونیک در اکثر قریب به اتفاق زندان های استان و مرکز خدمات قضائی به عنوان دومین مرکز در سطح زندان های استان اقدامی ارزشمند و شایسته در تحقق اهداف و برنامه های سند تحول قضایی محسوب می شود.

مدیرکل زندان های کردستان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از توجه مجموعه دستگاه قضایی به زندان های استان، گفت: حرکت به سمت تحول ایجاد شده با بهرگیری از تغییر در نگرش مدیریت سازمانی موجب شده است تا امروز شاهد توسعه خدمات غیر حضوری برای خانواده زندانیان و ارائه خدمات الکترونیکی برای زندانیان و در مجموعه زندان های استان باشیم.

مراد فتحی با اشاره به اینکه بهره مندی از تکنولوژی با فراهم کردن بسترهای درون سازمانی راهکاری موثر برای کاهش آسیب و توجه ویژه به حقوق شهروندی زندانیان است، بیان کرد: بستر افتتاح مرکز خدمات قضایی در زندان های استان نیز فراهم شده و به زودی شاهد افتتاح مرکز خدمات قضایی در زندان سقز خواهیم بود.

کد خبر 12743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha