افتتاح زیرگذر شهید کشوری ایلام

سرویس ایلام - مراسم افتتاح زیرگذر شهید کشوری با حضور خانواده شهید کشوری، رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، فرمانده هوانیروز ارتش و مسئولان ارشد استان ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمد نوذری استاندار ایلام در این مراسم با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید بیش از ۷۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های استان تزریق شده است گفت: در حوزه مسائل شهری دو اولویت مهم وجود داشت، اول توسعه مفاهیم شهری و متناسب با آن توسعه اجتماعی و فرهنگی شهر که این دو مهم به انجام رسید و امروز شاهد کاهش آسیب ها و ایجاد نشاط در فضای کالبدی شهر ایلام هستیم.

مهدی جمالی نژاد، معاون عمرانی وزیر کشور نیز در این مراسم ضمن تجلیل از مقام شامخ شهید کشوری، به جايگاه خوب استان ايلام در سنجش كشوري سرمايه اجتماعي و مشاركت مطلوب مردم استان در انتخابات اخير اشاره و ابراز اميدواري نمود كه شورا و شهرداري جديد ادامه دهنده فعاليتهاي جهادی شوراي پنجم باشند.

وی حرکت مدیریت شهری و روستایی را روبه جلو عنوان نمود و از شهرداری ها و دهیاری ها خواست تا در هفته شهرداری ها و دهیاری، طی روزهای ۱۴ تا ۲۰ تیرماه، دستاوردها و اقدامات خود را به آگاهی افکار عمومی و مردم برسانند.

کد خبر 12752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha