شهردار ایلام با صدور پیامی از شهرداری کناره‌گیری کرد

سرویس ایلام - طالب صادقیان، شهردار ایلام با صدور پیامی از شهرداری ایلام کناره‌گیری کرد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، هر چند هنوز تکلیف انتخابات شورای شهر ایلام مشخص نشده است و تایید نهایی آن منوط به آمدن و نظر بازرس ویژه هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شده است، اما شهردار ایلام ترجیح داد که در این مقطع از پست شهرداری کناره‌گیری کند.

صادقیان را یکی از شهرداران موفق ایلام میدانند که پروژه‌های مهمی مانند پیاده راه سعدی، زیرگذر رسالت، زیرگذر کشوری و پارک طولی بام ایلام را در کارنامه دارد و توانسته بود تا حدود زیادی رضایت نسبی مردم را جلب کند.

دوره کاری وی در سال پایانی دوره چهارساله‌اش با صدور قرار تعقیب توسط دادستان ایلام به اتهام‌های مالی دارای التهاباتی شد و همینم با قرار وثیقه در ساختمان شهرداری ایلام مشغول خدمت بود.

در متن پیام خداحافظی طالب صادقیان آمده است: در اين مدت تن رنجور ايلام را كه چون بيمار بدحالى در حال احتضار بود جراحى كرديم و البته كه جراحى بدون خون ريزى امكان نداشت؛ در اين ميان عده اى از شهروندان به زحمت افتادند.

وی در خصوص ادامه فعالیتش نیز از شهروندانی که با تشكيل كمپين ها و گروه ها خواهان ادامه كار او در شهرداری شده بودند تشکر کرده و گفته: چهارسال كارى بنده به پايان رسيده و اجازه بدهيد شوراى جديد در فضايى آرام به دور از حاشيه به تصميم گيرى بپردازد؛ قطعاً نخبگان و جوانان توانمند زيادى در اين استان حضور دارند كه شايسته ى اين جايگاه و مشتاق خدمتند.

کد خبر 13012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha