معدوم سازی بیش از ۱۵۰ عدد قلیان تنباکو در پیرانشهر

سرویس آذربایجان غربی- مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیرانشهر از معدوم سازی بیش از ۱۵۰ قلیان و تنباکو در شهرستان پیرانشهر خبر داد.

مجید کاسیان زاده، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیرانشهر در گفتگو با خبرنگار کردپرس ضمن اعلام این خبر گفت: با نظارت بازرسان سلامت محیط و کار شهرستان پیرانشهر و در حضور نماینده دادستانی شهرستان بیش از ۱۵۰ عدد قلیان و ادوات آن معدوم شد.
مدیر شبکه بهداشت ودرمان پیرانشهر ادامه داد: این اقدام در راستای پیشگیری و کنترل مبارزه با ویروس کرونا که از ابتدای شیوع همه گیری این بیماری در دستور کار این نهاد‌ قرار گرفته بود، انجام شد.
وی اضافه کرد: با توجه به مصوبات ستاد شهرستانی مبنی بر پلمپ قلیانسراهای متخلف در سال ۹۹ و سه ماهه اول ۱۴۰۰ بیش از ۳۵ قلیانسرای متخلف پلمپ و با دستور دادستان شهرستان، ادوات قلیانسراهایی که بدون توجه به پروتکل های بهداشتی، غیر مجاز فعالیت میکردند، ضبط و جمع آوری شدند و با حضور نماینده دادستان معدوم شدند.
این مسئول پیرانشهری تصریح کرد: با توجه به شروع موج پنجم کرونا در اکثر شهرهای کشور از همشهریان درخواست داریم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تشویق افراد بالای ۷۰ سال به واکسینه کردن؛ مدافعان سلامت را در ریشه کن کردن هرچه زودتر این ویروس یاری کنند.
کاسیان زاده در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: همچنین به همراه معدوم سازی این ادوات، ۱۵ کیلوگرم تنباکوی قلیان ضبط شده توسط بازرسان بهداشت محیط از اماکن تهیه وتوزیع موادغذایی که غیرمجاز اقدام به فروش می کردند، معدوم سازی شد.

کد خبر 13014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha