حذف یک مجری قدیمی کرمانشاهی از برنامه ورزش زاگرس

سرویس کرمانشاه _ امیر رضا همایون دولتشاهی از مجریان باسابقه و خوشنام کرمانشاهی پس از بیست سال اجرای برنامه ورزش زاگرس به یکباره از این برنامه حذف گردید.

به گزارش کردپرس؛ دولتشاهی از مجریان با تجربه و متخصص کرمانشاهی است که علاوه بر مجرب بودن در کار اجرا از محبوبیت قابل توجهی میان کرمانشاهیان برخوردار است و با وجود فراهم بودن زمینه و شرایط کار در تهران و استانهای دیگر خدمت به شهر و دیار خود را ترجیح داد.
دولتشاهی نزدیک به بیست سال برنامه ورزش زاگرس را اجرا کرد اما با حضور معاون جدید تولید سیمای مرکز کرمانشاه شرایط کار برای دولتشاهی سخت گردید تا جائیکه منجر به حذف وی از این برنامه شد.
از مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه انتظار می رود از برخوردهای سلیقه‌ای با سرمایه های شبکه زاگرس که سالها برای آنها هزینه و سرمایه گذاری شده است جلوگیری نمایند و نگذارد به دلایل غیر حرفه ای و صرفاً شخصی با نخبگان این استان برخورد حذفی صورت گیرد.
امیر رضا همایون دولتشاهی خود از ورزشکاران با سابقه استان است که بصورت عملی و علمی در ورزش حضور داشته و توانسته افتخارات زیادی برای صدا و سیمای کرمانشاه بدست بیاورد و شاگردان زیادی را هم معرفی کند که نمونه آن محمد میثاقی مجری برنامه های ورزشی شبکه های سراسری است که سالها در کنار دولتشاهی تجربه کسب کرده است.

کد خبر 13081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha