قطعی برق ارتباطی با پایان کار دولت ندارد

سرویس کردستان - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان به مردم اطمینان داد، دولت تا آخرین دقیقه مسئولیت، وظایف خود را انجام می دهد و گفت: قطعی برق ارتباطی با پایان کار دولت ندارد.

به گزارش کُرد پرس، محمدابراهیم زارعی صبح امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی استان کردستان، با اشاره به اینکه بروز مشکلاتی مانند کمبود و قطعی برق ارتباطی با پایان کار دولت ندارد، اظهار کرد: دولت تا آخرین دقیقه وظایف خود را انجام می دهد.

وی افزود: کرونا، خشکسالی و گرما، شرایط سختی در کشور ایجاد کرده که برای عبور از این شرایط نیازمند همکاری و همراهی همه آحاد جامعه هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت رسانه ها در راستای ترغیب و تشویق مردم به ادامه روند رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین کاهش مصرف برق، تاکید کرد و ادامه داد: ادارات باید از آیین نامه گردش آزاد اطلاعات استفاده کنند.

زارعی در پایان لزوم پاسخگویی علمی به شایعات را ضروری عنوان کرد و بیان کرد: دولت هیچگاه در وظایف خود نسبت به مردم کوتاهی نکرده و از این رو انتظار داریم به شایعات شکل گرته در فضای مجازی توجه نکنند.

کد خبر 13139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha