همایش یک روز با پلیس با حضور کودکان سنندجی برگزار می شود

سرویس کردستان - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: همایش یک روز با پلیس با حضور کودکان سنندجی با هدف گسترش و ارتقای فرهنگ ترافیک در کردستان برگزار می شود.

به گزارش کُرد پرس به نقل از روابط عمومی فرماندهی نیروی انتظامی کردستان، سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان اظهار کرد: برای ارتقا و افزایش فرهنگ ترافیک در سطح استان، آموزش‌ها و کارهای فرهنگی را در این حوزه توسعه و گسترش می‌دهیم.

وی افزود: این نیرو در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ آموزش تعدادی از کودکان پیش دبستانی و دبستانی را تحت آموزش ترافیکی قرار داده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان با بیان اینکه نیروی انتظامی در دو دهه گذشته بحث پیشگیری اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده است، ادامه داد: یکی از مهمترین و اساسی‌ترین اصول «آموزش همگانی» توجه به پیشگیری قبل از وقوع جرایم و نهادینه کردن فرهنگ توجه به قانون از کودکی است که پلیس کردستان این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

سرهنگ حیدریان یادآور شد: برای ارتقا و افزایش فرهنگ ترافیک در سطح استان، آموزش‌ها و کارهای فرهنگی را در این حوزه توسعه و گسترش داده و در قالب این همایش به هر کدام از کودکان سنندجی کلاه همیار پلیس و کاور پلیس به کودکان تحت آموزش اهدا شده است.

وی بیان کرد: آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی، بستن کمربند ایمنی، استفاده نکردن از تلفن همراه در حین رانندگی، آشنایی با چراغ راهنمایی و رانندگی و خطوط عابر پیاده از جمله مواردی بوده که توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی به کودکان کردستانی آموزش داده شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان تقویت و نهادینه کردن فرهنگ ترافیک را نیازمند مشارکت عمومی و عزم همگانی دانست و گفت: باید همه با هم در این راستا احساس مسئولیت و حساسیت کرده تا شاهد ثمرات مثبت در جامعه و رفع مشکلات این حوزه باشیم.

کد خبر 13207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha