درخواست نماینده ترکمان از مقتدی صدر برای انصراف از تحریم انتخابات

سرویس عراق و اقلیم کردستان – ارشد صالحی نماینده ترکمان مجلس عراق از مقتدی صدر رهبر جریان صدر خواست از تصمیمش برای تحریم انتخابات پارلمانی آینده منصرف شود.

به گزارش کرد پرس به نقل از المورد نیوز، "ارشد صالحی" با صدور بیانیه ای در این باره گفت: تصمیم سید مقتدی صدر مبنی بر تحریم انتخابات و تأثیر فراوان و گسترده آن بر روند انتخابات به دلیل جایگاه و پایگاه مردمی گسترده ایشان در عراق و منطقه، شوکه کننده بود.

ارشد صالحی افزود: ما در موضع و پیام مان اعلام می کنیم که سید مقتدی صدر و جریان میهنی ایشان در صدر جریاناتی بودند که برای حفظ وحدت عراق، دفاع از ترکمان ها و تضمین حقوق آنها، پایان دادن به ظلم علیه آنها، مبارزه با تروریسم، تقویت و نهادینه کردن وحدت ملی، حمایت از تقویت حاکمیت و دفاع از کرکوک و تضمین حقوق مردم و هویت ملی آن، موضع گرفتند.

رهبر سابق جبهه ترکمانی عراق در ادامه افزود: در این روز مبارک و در آستانه عید سعید قربان، بار دیگر از جناب سید مقتدی صدر می خواهیم درباره تصمیمشان در زمینه تحریم انتخابات برای عراق، مردم و وحدت ارضی کشور تجدید نظر کنند. زیرا انتخابات، بدون هواداران ساده، مظلوم و نیازمند بیهوده است.

کد خبر 13529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha